WSU week 12 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu WSU week 12 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu

WSU week 12

Door: Pris

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

16 April 2011 | Verenigde Staten, Pullman

Week begint op maandag 4 april.

Maandagochtend gewoon les gehad en 's avonds met David, Brian, Janet en Julika naar de ZZU (een andere bar in Pullman die ik nog niet had gehad, dus kan ook afgestreept worden.. )Het was erg rustig, was ook een maandagavond natuurlijk, maar wel erg gezellig met elkaar!

Dinsdag overdag weer les gehad en 's avonds met Janet, Zaid en Audrey gegeten bij Hillside, daarna nog naar het Rec Center om te zwemmen!

Woensdag geskypt met het thuisfront!
Donderdag een examen van Taxation en 's avonds was er Arabian Night. Zaid had het mede georganiseerd dus dat was erg leuk! Het was een super gezellige avond. Ik was met Janet, Audrey, Nathan en Odai en Zaid was er ook maar die was bezig met organiseren en hosten van de avond. Lekker gegeten en heerlijke baklavah!! Er was ook nog een buikdans act door Amera en een stand- up comedian van Comedy Central. Na alle acts begon het dansen, dus gezellig meegedanst en nog wat Arabische dansstappen geleerd! Was echt superleuk! Daarna was er nog een afterparty en omdat wij met Zaid waren, waren wij ook uitgenodigd. De comedian was ook op de afterparty en was behoorlijk dronken... hahaha! Altijd leuk om nieuwe mensen uit verschillende culturen te leren kennen, dus dat was een geslaagde avond :) Na de afterparty nog eten gehaald bij Jack in the Box (enige die nog open was) en dat meegenomen naar Zaid's huis en daar nog film gekeken en nog wat meer gedronken. Was een geslaagde avond!

Vrijdag was er een art exhibition van een van mijn vriendinnen hier! Ze had gevraagd of ik wilde komen en "dressed up" want het was haar laatste project voor WSU om te slagen. Ik had het gelukkig aan genoeg mensen verteld dus Nathan smste me of ik nog steeds ging en of hij met zijn moeder mee konden! Het is namelijk ook Mom's weekend, dus er zijn heel veel moeders in Pullman! Haar project was erg gaaf en ze was erg blij dat we gekomen waren. Later op de avond nog film gekeken bij Zaid met Janet en Odai!

Zaterdag overdag naar de "River". Supermooi stukje natuur waar ze rotsen langs een rivier hebben waar je op kan zitten en genieten van het uitzicht. David en ik waren hier samen heen geweest, maar weer op tijd terug naar Pullman gereden want Helen (vriendin van klas) had gevraagd of ik naar de African Night wilde komen. Janet & Zaid gingen ook mee. Daar lekker genoten van het eten, muziek en dansen! Het is een hele culturele week ;) Na de African Night gingen we ons klaarmaken voor een avondje stappen. Toen we aankwamen bij Mike's bleek dat ze een heel streng deurbeleid hadden vanwege de Moms. Nou is dit voor mij geen probleem maar voor sommige in onze groep wel.. dus we konden niet allemaal naar binnen. Janet, Zaid, ik en David besloten toen naar CJ's in Moscow te gaan! Was erg leuk om te zien, want het is net een echte club. Dansvloer met DJ en mooi ingericht. Was weer eens iets anders dan Mike's. Was een geslaagde avond !

Zondag naar Co-op in Moscow om daar te eten en lekker rustig aan gedaan!

  • 17 April 2011 - 07:16

    Carla:

    Je hebt het maar druk ,maar wel heel gezellig ,met zo veel lieve mensen om je heen .Doe ze allemaal maar de groetjes van ons .Op de skype was het weer gezellig .kus Mama

  • 17 April 2011 - 13:35

    De Liefste Natalie:

    Hoooi zussie!
    Leuk verhaaaltjee!
    Je hebt het er maar druk mee!
    Xxxxx

  • 06 Mei 2011 - 20:29

    Mike ING:

    Hoi Pris,

    de tijd vliegt voorbij. Je hebt het goed naar je zin zoals ik het lees. Zal wel weer wennen zijn als je in Nederland terug bent. Verbaast mij niets dat je zo'n leuke vriendengroep gemaakt hebt. Peter houden we hier in Nederland goed aan de slag zodat de tijd voor hem ook vlugger gaat.

    Dat Arabische dansen van je zijn we hier ook wel benieuwd naar. Jammer dat je dat op ons feest de 13e a.s. niet kan laten zien.

    Nog effe studeren en vooral genieten van het wijdse en uitgestrekte en mooie landschap en uiteraard de feestjes.

    kijk uit naar je volgende verslagen.

    Kusjes en groetjes

    Mike ING.


  • 11 Mei 2011 - 17:50

    Carla:

    Hoi lieve priscilla .Ik weet dat je geen laptop op het moment hebt ,maar ik schrijf toch even wat ,wie weet .het gaat nu opschieten voor je en je weet wat ik altijd zeg ,geniet van elke dag dat je daar bent .lieve schat ,we bellen je morgen .Kus mama

  • 11 Mei 2011 - 17:54

    Carla :

    Hoi priscilla .Morgen is het zover ,22 jaar ,leuk dat je een feestje geeft ,gezellig .je weet wat ik altijd zeg ,geniet van elke dag dat je er bent .Morgen spreken we elkaar ,voor nu een dikke kus ,en nog bedankt voor je hele mooie kaart kus mama

  • 12 Mei 2011 - 12:19

    Ingrid Duif:

    Hoi lieve priscilla, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je een zonnige toekomst met veel liefde en geluk! Ik geniet van je gedetailleerde reisverslagen, erg leuk, we missen je nog steeds in de shop, maar Natalie doet het geweldig! Geniet van vandaag, lfs en groetjes van Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pullman

Pris in de States

Vakantie, studie + vakantie!

Recente Reisverslagen:

16 April 2011

WSU week 12

10 April 2011

WSU week 11

10 April 2011

WSU week 10

10 April 2011

Springbreak!

10 April 2011

WSU week 9
Priscilla

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 2709
Totaal aantal bezoekers 12003

Voorgaande reizen:

24 December 2010 - 17 Juni 2011

Pris in de States

Landen bezocht: