WSU week 10 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu WSU week 10 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu

WSU week 10

Door: Pris

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

10 April 2011 | Verenigde Staten, Pullman

Deze week is het Squire Week. Dat is een soort week voor Residence Halls onderling. De meiden in Stevens hadden gevraagd of ik mee wilde doen en daardoor was ik nu gekoppeld aan Nathan, hij was mijn Squire voor deze week. Maandagavond was er Pokernight. Was erg leuk om weer met de meiden uit Stevens tijd door te brengen en lekker bij te praten! Nathan is een hele aardige jongen, dus ze hebben een goede keus gemaakt.

Dinsdag in de les was ik een muesli reep aan het eten en ging mijn draadje los.. Gelukkig had ik deze les met Dave dus hij kon mij naar de Orthodontist brengen. Grappig om dat mee te maken hier. Kliniek was echt supermooi! Voor een beetje lijm moest ik wel 75 dollar aftikken (gelijk betalen please in een soort kantoortje). Want papieren naar een verzekering opsturen dat moet de patient zelf doen.. Maar gelukkig is het draadje wel weer vastgelijmd!
's Avonds was er in het teken van Squire Week een Scavenger Hunt. Helaas hebben Nathan en ik niet gewonnen, maar we waren gelukkig ook niet laatste..

Woensdag gewoon les en 's avonds een meeting van de FIRE club (Finance, Insurance, Real Estate) om nog wat dingen door te spreken voor de Business Trip op vrijdag.

Donderdag ook gewoon weer les. 's Avonds naar Rico's om wat te drinken voor Natali's verjaardag. De live band heeft zelfs een verjaardagsliedje voor haar gezongen naar mijn verzoekje.. (Haha, ze begonnen eerst voor mij te zingen omdat ze dachten dat ik jarig was.. )

Vrijdagochtend al vroeg op omdat we om 7 uur al gingen rijden naar Spokane voor de Business Trip. We hebben 4 bedrijven bezocht, was erg leuk en boeiend om te zien hoe dat hier een beetje in elkaar zit. 's avonds was het de laatste avond van de Squire week en de jongens hadden een dans voorbereid. Was erg grappig om te zien. Ook was er eten. Later op de avond naar Mike's gegaan met Janet, Zaid en David.

Zaterdag overdag lekker rustig aan gedaan en 's avonds met Janet, Zaid, Odai en David sushi gegeten in Pullman. Was erg lekker en na het eten een ijsje gehaald bij Licks. Daar verkopen ze ijs dat door WSU wordt gemaakt. Was erg lekker.

Zondag ongeveer de hele dag op Skype gezeten en lekker rustig aan gedaan..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pullman

Pris in de States

Vakantie, studie + vakantie!

Recente Reisverslagen:

16 April 2011

WSU week 12

10 April 2011

WSU week 11

10 April 2011

WSU week 10

10 April 2011

Springbreak!

10 April 2011

WSU week 9
Priscilla

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 12002

Voorgaande reizen:

24 December 2010 - 17 Juni 2011

Pris in de States

Landen bezocht: