WSU week 9 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu WSU week 9 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu

WSU week 9

Door: Pris

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

10 April 2011 | Verenigde Staten, Pullman

Deze week begint op maandag 7 maart!

Hele week les en midterms gehad en donderdag begon SpringBreak!!! :)
Donderdagavond naar Mike's geweest om te stappen! Goede inleiding voor Spring Break! Vrijdagochtend met David alvast naar Seattle gereden om daar bij zijn vriendelijke tante te slapen!

Vrijdagavond naar het Casino in Tulalip geweest. Dit casino is op Indiaans grondgebied dus daar mag ook gewoon binnen gerookt worden.. In het casino zitten 2 clubs. Wij zijn naar allebei geweest. Ook fijn om een keer mensen normaal te zien dansen en niet zoals ze hier dansen in Pullman (als dat nog onder de noemer dansen valt.. ) In het Casino ook nog wat eten gehaald en ze hadden patatjes, mayonaisse, ketchup en zelfs uitjes!!! Dus alles bij elkaar gedaan en op deze manier een heeerlijk patatje speciaal gegeten!
David zijn verjaardag begon om 12 uur dus daar nog een drankje op gedaan en na een aantal uurtjes naar zijn tante's huis gegaan.

Zaterdag overdag sushi gegeten bij de Mall van een sushi belt. Zo leuk en zo vers! 's Avonds waren Janet, Zaid en Odai ook in Seattle, dus toen hebben we met Janet & Zaid afgesproken bij Citrus (een bar in downtown Seattle) om daar nog wat te drinken voor David zijn verjaardag! Dit was erg gezellig en een classy club.

Zondag was het dan eindelijk zover: Vliegen naar San Francisco voor Springbreak met Janet, Zaid en Odai!! We vlogen om 12.30, van te voren nog wat gegeten op het vliegveld (supermooi vliegveld trouwens, SeaTac) en na een vlucht van 2 uurtjes kwamen we aan in San Francisco! Super makkelijk systeem, we konden met de trein naar het centrum! Dus wij met de trein (BART) naar het centrum en ons hotel zoeken. Gelukkig hebben Janet, Zaid en Odai alledrie moderne telefoons met internet dus via Google Maps gevonden waar we heen moesten. Ons hotel ligt een beetje in een slechte buurt met veel daklozen, maaar we zijn in SAN FRANCISCO!! Dus het maakt allemaal niet meer uit!
Nadat we waren aangekomen in het hotel, even lekker rustig aan gedaan, zelfs in slaap gevallen. Odai was aan het lopen door de stad en toen die terugkwam zijn we ook in de stad gaan lopen voor ergens wat te eten. Het meeste was al dicht (het was 11 uur 's avonds op een zondag), maar gelukkig was de CheeseCake Factory wel nog open! Wat een super restaurant, het eten is heerlijk, ze hebben zelfs aioli met stokbrood vooraf! Wat een superstad. America goes European Style!
Na het heerlijke eten weer terug naar het hotel en lekker geslapen!

• 17 April 2011 - 07:09

Carla:

Wat he4b jij een wereldtijd lieve schat ,fantastisch om allemaal te lezen kus van moeders