Florida week 2 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu Florida week 2 - Reisverslag uit Pullman, Verenigde Staten van Priscilla Distelvelt - WaarBenJij.nu

Florida week 2

Door: Pris

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

13 Januari 2011 | Verenigde Staten, Pullman

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties! Het verhaal over Florida was nog niet afgelopen want 30 december zijn we nog naar Miami geweest! Dit was heel erg leuk en we hebben een boot genomen langs Fischer eiland en langs de huizen van de rich and famous.. Erg leuk om te zien waar ik later ga wonen.. ;)

Op Oudejaarsochtend zaten we lekker bij het zwembad. 's Middags heerlijk geluncht in het HardRockCafe Orlando en daarna naar Universal Studios. Dit was erg gezellig en een groot spektakel met al het vuurwerk!!
Op Nieuwsjaardag eerst lekker opgestart bij het zwembad en daarna naar Aquatica! Het was toch nog iets te koud om te zwemmen dus lekker rondgekeken en gelezen. 's Avonds de spullen ingepakt want Remi gaat bijna alleen de rest van het land doorkruisen.

2 januari gingen we naar Tampa, maar was het geboekte hotel zo slecht dat we ter plaatse de kamersleutels teruggaven en doorreden naar het HI. Prachtig hotel :D Daar gelijk een kamer geboekt voor morgen voor mij (met WSU korting) dus ik hoef niet op het vliegveld te slapen ;)

• 13 Januari 2011 - 12:17

De Liefste Natalie:

Hoooi Sis!
    Wat leuk weer een verhaaltje:)
    Xx